Beste leden van de NVGP,

De Algemene Ledenvergadering van de NVGP (ALV) zal dit jaar zoals gebruikelijk op de eerste woensdag van juni plaatsvinden: 3 juni om 19.00 uur.

Helaas kunnen we dan - doordat nog niet duidelijk is wat mogelijk is gezien de coronamaatregelen - niet live in Breukelen bij elkaar komen.  Daarom zal de Algemene ledenvergadering via Zoom plaatsvinden.

Dat is jammer maar onontkoombaar.

Tijdens de ALV wordt door bestuur en commissies verantwoording afgelegd over het beleid en de activiteiten in het afgelopen jaar, de jaarrekening wordt afgesloten, wijzigingen in statuten en reglementen worden voorgelegd en tot slot worden nieuwe bestuursleden hier benoemd.

Het bestuur vindt het jammer dat we niet samen live kunnen uitwisselen, discussiëren, en tot nieuwe initiatieven komen. We gaan het nu doen via het online spoor en we hebben het voornemen er samen iets moois van te maken. De ALV is toegankelijk voor alle leden van de NVGP. Bent u ook van de partij? We nodigen u hierbij van harte uit om via Zoom deel te nemen. Het is een goede gelegenheid om de NVGP te leren kennen en uw visie te laten horen!

U kunt zich bij het Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. opgeven voor de ALV. Op dit moment wordt nog gewerkt aan de jaarstukken die vanaf 21-5 beschikbaar zullen zijn. Deze zullen tijdig verstuurd worden aan de leden die zich voor de ALV aangemeld hebben.

Degenen die zich opgegeven hebben krijgen een paar dagen van te voren een link voor deelname aan de Zoom vergadering.

Hartelijke groet,

Namens het bestuur

José van Reijen (voorzitter)

Joomla SEF URLs by Artio